четвер, 7 травня 2015 р.

Salmon Slices Rug



Відкрила я для себе нещодавно нову техніку плетіння - туніську. І поштовхом до опанування нею став чудовий шалик Tunisian Shell Shawl Лени Федотової. Вона ж спонукала мене спробувати плести, і це дійсно виявилося досить легко (правда, від незвичної напруги трохи почала боліти рука). У мене навіть знайшовся туніський гачок.


У процесі плетіння з"явилася ідея зробити килимок у маленький коридорчик, який у нас в бежево-абрикосових тонах, а смужки, які загорталися, нагадали шматочки масла і лосося. Тож, килимок "Канапка з лососем" :)

Коли дійшла справа до зшивання смужок, виявилося, що я плела неоднаково щільно, і всі - різной довжини))), але обв"язування трохи виправило справу.


Якщо ви думаєте, що килимок лежить у коридорчику - помиляєтесь:) На ньому граються, стрибають в класики, тягають з кімнати в кухню, під ним ховаються:)

Розмір - 55х60 см, гачок №3, бавовна Тюльпан 70-х років з маминих запасів:)


Blog Widget by LinkWithin

12 коментарів:

  1. І знов новий пост не поспішає з"являтись у списку оновлень!

    Килимок прегарний, мені ця техніка нагадує вже навіть не ручне плетіння, а щось типу машинного трикотажу - так щільно. Кольорова гама, оскільки я його вперше побачила вже у готовому вигляді, навела на асоціації з морозивом і апельсиновим топінгом :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, дуже щільно вийшло :) Взагалі, речі, виконані такою технікою, майже не розтягуються, на відміну від звичайного гачка. Хочу щось іще спробувати (але маленьке))).
      Помаранжевий, як каже моя донька, - наш хіт цього сезону :)

      Видалити
  2. Який гарний килимок! І кольори такі хітові :) Це килимок для донечки - 100 % :)
    Я ось теж хочу спробувати сплести гачком - невеликий килимок на полку шафи, буду це робити перший раз, вже купила нитки и гачок https://vk.com/photo84400835_358349168. Треба ще знайти онлайн-мк, але відкладую ці пошуки, бо є страх перед першою спробою :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Тасю!
      Плести гачком легше, ніж спицями, а розпускати ще легше :)
      А ти такі ниточки м"якенькі та товстенькі купила (принаймні, так здається), це буде щось ажурне?

      Видалити
    2. Ні, просто хочу м'якенький килимок...Без усяких модних й складних візерунків, от щось таке як твої квадратики... Щось складне з першого разу я не потяну...

      Видалити
    3. О, тоді найпростіше - сплести ланцюжок (цепочку из воздушніх петель) потрібної довжини, а потім в"язати стовпчиками без накиду потрібну кількість рядів. (Це я, як початківець у плетінні гачком кажу:)

      Видалити
  3. Мамина робота зберігає любов та теплоту, тому Катруся не випускає з рук :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Аллочко! Оце ж вона мене й малювала під час роботи над ним :)

      Видалити
  4. Нааааат, мені потрібна твоя допомога(((( У мене нав"язані сила-силенна квадратиків для пледу, крючком в"язала. Лежать уже другий рік, не знаю, що з ними робить і як зліпить їх в одне... Мене чоловік скоро засоромить, бо то я йому в"язала, щоби він міг на балконі кутаться зимою (це у нас і ще одна кімната в купі з моєю вишивальною галереєю)... Може щось підкажеш, а?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Наталочко, на жаль, я ще ніколи не плела гачком пледи. А порекомендувати можу чудову майстриню Олену Кашубу, чий блог "Мастерская настроения" я вже давно читаю. http://javascriptvoid0-sakyra.blogspot.com/search/label/%D0%9F%D0%BB%D0%B5%D0%B4%20%D0%BA%D1%83%D0%BF%D0%B8%D1%82%D1%8C
      Ось вона вже про пледи знає все!:) Навіть іноді показує фотографії, як розкладає квадратики на підлозі і шукає найкращий варіант))) Я гадаю, її роботи тебе надихнуть:)

      Видалити
    2. Ой, дякую тобі, безмежно!! А то лежать вони, ці квадратики, чоловік скоро мене пилять почне за них... А я не знаю, як їх зв"язать в один пледик.... Звернусь до блогу Олени!

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...