неділю, 29 листопада 2015 р.

Італійська кухня

Тобто, італійська тарілка, французський дизайн і мої улюблені страви :)

Ці овочі в друшлячку нагадують мені одразу дві - яєшню з цвітною капустою та салат з редискою. 

Салат з редискою зазвичай у нас розпочинає весняний сезон зі свіжою зеленню:
листя молодого салата, натерта морква, редиска кружальцями й часточки вареного яйця заправляються бальзамічним моденським оцетом  (Aceto Balsamico Tradizionale di Modena) та оливковою олією.
Яєшня - з обсмаженою цибулькою, перчиком, трохи провареною цвітною капустою і обов"язково помідорами.

Дизайн Веронік зі збірки LBP 50 Motifs Cuisine, основа - двунитка, ниточки за ключем. 

Цей друшлячок я вишила до пари іншому дизайну з цієї ж збірки, спеціально для "Врожайної галереї" у Олі.

Смачного!
Blog Widget by LinkWithin

17 коментарів:

  1. Шикарний дизайн!! я собі таке уявляю на фартушку з сірого льону- от собі б вишила !!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Олю! На сірому льоні має дуже гарно виглядати! Але він маленький - всього 7,5*7,5 см.

      Видалити
  2. Смакота яка французька! І фото ну такі апетитні!

    ВідповістиВидалити
  3. Який гарний дизайн! Чудова робота!

    ВідповістиВидалити
  4. Симпатичний дизайн - дуже апетитний вигляд )))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Катю! Так, Веронік уміє смачно змалювати фрукти-овочі :)

      Видалити
  5. Ната, для мене це був лідер моєї галереї... милуюсь вкотре))

    ВідповістиВидалити
  6. Відповіді
    1. Люблю смакоту вишивати :) Ось ще в мене в процесі приготування солодка смакота! :)

      Видалити
  7. Наталю, смакота! Таки гарні та натуральні овочі, що навіть присмак відчувається від перегляду ;)))

    ВідповістиВидалити
  8. Дійсно смачненьке! :)
    Наталочко, все таке мініатюрне і справжнє! :) я теж люблю такі сюжетики :) дуже гарно! :)

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...