середу, 9 березня 2016 р.

Альбомоманія триває :)

 
 Принаймні, у мене:)
За три вечори зробився такий вінтажний альбомчик у подарунок для найменшої племінниці, яка дуже любить танцювати і займається у "Квітах України". Хоча спочатку задум був інакший - зробити мінік з двох листів і прикрасити карточками з третього - з колекції "Juliet"  від Scrapberries. Та переглядаючи принесені мені фото, фантазія вирішила інакше :)
Перший розворот. На виставку квітів також ходимо у бальних сукнях :) Справа сторіночка відкривається, і там заховані ще фотографії :)

Другий розворот. У репетиційній залі. 
 
На бірочку-тежик можна записати дату і місце, свої спогади-почуття :)

Відкриваємо сторіночку:
тут захована фотографія бджілок :)  після першого виступу на сцені )))

Третій розворот. Зліва - після виступу у новорічній виставі у Палаці дітей та юнацтва (оце був марафон на всі зимові канікули! Добре, хоч виступали через день). Справа - у галереї Лавра, де на різні свята влаштовують тематичні простори для фотографування. 

Ще три розвороти я робила без фотографій, дитина вже буде їх вклеювати сама.
 
 
Оцей розворот вийшов найніжнішим (як на мене), ще й додалася кишенька. А ще я тут наважилася рвати! папір :)
 
 
На останній сторінці також кишенька, для секретиків і різних інших фотографій :)

Сторіночки трохи зістарила золотими чорнилами. Крім метеликових штампів, ніяких прикрас не додавала (бо в мене їх і немає :))), хотілося, щоб альбом був саме фоном для фоторафій.
На весь альбом використано: 3 листи 30x30 двостороннього паперу ТМ "Роса", 3 листи 30x30 одностороннього паперу ТМ "Scrapberries" та 4 листи 20х20 одностороннього паперу ТМ "Фабрика декору" з колекції "Старовинний романс". Може містити 25-27 фото 9х13 (або й 10х15).

Що я можу сказати про папір... (зі своїм маленьким досвідом)... Найбільше сподобались двосторонні листи "Роси", за якістю вони дуже нагадують американський папір (принаймні, який я використовувала в осінньому альбомі), а коштували на виставці 7,5 грн. Та й вінтажні принти дуже-дуже гарні. 

А тим часом в роботі вже наступний альбом :)))
Blog Widget by LinkWithin

6 коментарів:

  1. Мені дуже сподобався, слів немає!!! Краса!!! Нічого лишнього і дуже стильно!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Оце то КРАСА!!! Такий романтичний... :) І з чудовими фотографіями дуже гармонійно все поєднано. Уявляю собі, як для юної красуні приємно отримати такий прекрасний альбом :)

    ВідповістиВидалити
  3. Прекрасний альбом, такий романтичний і витончений! :) Дуже подобаються такі вінтажні речі, та ще й з квітами і метеликами ))

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...