понеділок, 25 квітня 2016 р.

НП "Блокнот". І етап. Спроба №1

 
Ось і розпочався чудовий навчальний проект "Блокнот", а експерти вже дали стільки цікавої інформації, що хочеться спробувати все підряд :)
Але ми не шукаємо легких шляхів))), і я затонувала кавою 50 листочків, не чекаючи першого допису про фарбування паперу. Ну і наробила, мабуть, усі можливі помилки: фарбувала по 1 листочку і вішала на сушку для білизни. В результаті вся плитка у кухні була заляпана кавою, листочки висохли зігнутими, і розгладити їх було майже марною справою.
На місці згину залишилися смуги, які при прасуванні ще й збрижилися.
Останню частину листів я викладала на тканину на сушилці, листочки ложила один на одний із зсувом, і це на декотрих дуже видно.
Засмутив мене дуже результат, ще й на фарбування, прасування й прибирання кухні в мене пішло пів-дня. Склала я все у стопочку, придавила зверху книжками, а ввечері прочитала допис Олесі Барінової :)
І хоча мені не дуже подобається, як затонувалися декотрі листочки, але їхня якість (як крафт-папір) мені дуже сподобалася. І гіркуватий запах кави теж. А ще він трохи нагадує запах облетілого осіннього листя.  Тож я вирішила зробити осінній блокнот і проштампувала сторінки своїми улюбленими листочками :)
Результат першої моєї спроби - 50 аркушів А4, тонованих розчинною кавою і прикрашені штампами, для блокнота А5.
Величезна подяка дівчатам-експертам проекту за майстер-класи, буду поступово викладати й інші результати!

Blog Widget by LinkWithin

6 коментарів:

  1. Наталочко, тепер в тебе є власний досвід!)
    І тепер ти сама бачиш як треба а як ні і слова з МК для тебе ближчі чим для інших дівчат, які роблять це вперше)
    Так що, дорогенька, все добре!)
    А листочки, котрі пофарбувалися нерівномірно - для мене як особливий шик)
    Про хвилясті частини листочків, так шкода, але ти сама тепер знаєш чому так сталося.
    Дякую за участь в проекті. Початок цікавий і вдалий!)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Олено, дякую за відгук!
      Так, перший досвід виявився дуже цікавим :))
      Але ці кавові аркушики все більше мені подобаються, особливо записувати на них (зіпсованих) щоденні плани і чоловікові списки покупок.))

      Видалити
  2. Наташа, я пока рассматривала ваши странички, аж Пушкина вспомнила:) от них веет чудесной осенью:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо большое!
      Для этого блокнота приготовлена особенная обложка, так что продолжение следует))

      Видалити
  3. Наташа, как верно - пахнет осенью! Мне сразу же захотелось сесть за покраску листочков)
    Штампики такие красивые и все в тему.
    Спасибо за то, что творите вместе с нами!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Олеся, кофе однозначно - мой фаворит! Пока пробую другие способы, но уже приготовила большую пачку для окраски кофе по твоему методу!))
      Благодарю за отзыв!

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...