четвер, 28 квітня 2016 р.

Великодній обмін пінкіпами :)

Вчора до мене прилетіло пасхальне яєчко-пінкіп від Марини! Воно таке красиве! І до того ж  улюбленого нашого з донькою червоного кольору!
Ще у листівочці був рецепт сирної пасхи (творожного кулича). До речі, у нас в сім"ї ніколи такого не готували, обов"язково спробую зробити, дуже цікаво! Здається, в таку пасху ще можна додавати ізюм та інші цукати?
Мариночко, дуже дякую за так красу та рецепт!
Пінкіпчики ми вишивали у рамках Тетяниного весняного проекту "Пасхальний пінкіп". Подивіться галерею з чудовими роботами дівчат! Мені дуже сподобалося таке прикладне використання вишивки. До речі, Тетяна планує новий цікавий проект в кінці літа, тож слідкуйте за її блогом!
Blog Widget by LinkWithin

8 коментарів:

  1. Я додаю у сирну паску і родзинки і різні горіхи, а вот із цукатами одного разу обпеклася, бо в нас продають фарбовані ананаси, а фарба в сирі...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Людмило, за підказку! Гадаю, що це взагалі дуже смачний десерт (особливо для дітей), і не тільки на Великдень його можна готувати.

      Видалити
  2. Уже приехал? ЗдОрово! И приятно, что с цветом угадала.))) Да, в творожный кулич можно добавлять цукаты, я добавляла, вроде бы ничего не красилось (цукаты покупала на рынке). А с изюмом вообще вкуснотища!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мариночка, очень приятный подарок! Эту серию пинкипчиков нужно продолжить, я на них давно глаз положила! :)

      Видалити
  3. Наташа, привет, по такому же рецепту (просто я тоже получила красивый пинкип от Марины) творожную пасху готовят и у нас. Действительно очень нежная и вкусная. только у нас обязательно творог протирают через сито, а потом уже все в него добавляют. И можно чуть добавить цедры лимиона...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Юлечка, спасибо! Воспользуюсь обязательно советом!
      Я как раз имела ввиду цедру (лимона, апельсина), а написала - цукаты. :)

      Видалити
  4. Христос воскрес! Зі святом тебе і твою родину :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Воістину воскрес!
      Тонечко, і тебе вітаю! Гарних вихідних!

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...