четвер, 5 травня 2016 р.

НП "Блокнот". 1 етап. Спроба №2

Не пройшло і... півтора тижні, як я тонувала аркуші чаєм, а зібралась написати про це лише зараз. І перед тим, як поділитися враженнями від цього процесу, скажу, що чоловік ввечері подумав, що я напекла пирогів :), так на нашій кухні (місце просушки аркушів) смачно пахло ваніллю.


Отже, враховуючи попередній досвід, на цей раз я дотримувалась інструкцій від експертів проекту.

По-перше, фарбувати я вирішила у ванній кімнаті, скориставшись МК Олесі Барінової. Змінила лише один нюанс. Поставила ємність зі склом не у саму ванну, а на підлогу біля неї, і скло притулила до облицьованої керамічною плиткою стінки ванної. З білосніжної керамічної плитки все гарно потім змивається губкою і простою водою (я тонувала вчора фарбою для яєць і кавою - змивається). Сіла на маленький ослінчик (подставочку для ног), і занурювала свої листочки, подекуди встаючи і відносячи по 10 шт на кухню, де на підлозі (теж керамічній плитці) складала їх на простирадло для висихання. Від такого процесу спина не болить :)))

Заварювала чай, як описала Анна Половко.

І розвела ваніль за МК Наталії Балабанчук. Заварила я 1,5 пачки ванілі, половину залишила. Потім ми з донькою спостерігали, як у рідині виросли кристали-палички))).

Тонувала я 50 аркушів А4 та 50 аркушів А5. На жаль, аркуші А4 були не дуже якісні, на них проявилася зерниста структура і якісь смуги. Але для своїх потреб підійде :)

На аркушах А5 я вирішила поекспериментувати. Частину виймала з чаю одразу, а частину залишала на якийсь час у розчині. Від тривалого тонування вийшли більш темні аркуші, гарного медового відтінку.
Усі аркуші я навмисне фарбувала так, щоб домогтися рівномірного тону, без крапель та клякс. Рівняла під пресом з книжок. Поки що не знаю, які з них будуть блокнотики, головне - отриманий досвід! І висновок для себе - мені більше сподобалися аркуші, тоновані кавою, я від них аж млію)))

І баннер проекту НП "Блокнот"

Blog Widget by LinkWithin

4 коментарі:

  1. Як цікаво! Блокноти я вже робила, та листочки були білі або кольорові. А цей процес тонування... чогось я його побоююсь.))) Може, колись...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, це дуже захоплюючий процес! А головне - не займає багато часу та місця. І дівчата-експерти гарно все у проекті розказали.

      Видалити
  2. А я, Наталю, млію від ваших аркушів))
    гарні вийшли листочки!
    Дякую за вашу історію і ваш досвід.
    І так приємно було читати, що від того експерту ви взяди те, від того інще, а від ще одного ще щось)
    Так, саме через практику ми розуміємо що нам дійсно подобається)
    Дякую!)
    Чекаю вас у наступному етапі)

    ВідповістиВидалити
  3. Наталочко, листочки чудові! Те, що на них розводи і нерівномірно тонуються - це залежить від виробника! Тут справді працює думка, що дорожче - краще (це з власного досвіду).
    Дякуємо за вашу участь у проекті "Блокнот"!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...