суботу, 11 червня 2016 р.

НП "Блокнот". 4 етап. Осінній щоденник



Вітаю, любі друзі! :)
Ось і мій перший блокнот-щоденник, повністю зроблений "з нуля", від тонування аркушів й ручної прошивки до м'якої обкладинки в твердій палітурці.

І незважаючи на купу помилок і недоліків (може, й невидимих сторонньому оку), він для мене най-, най-, най-!
З цим етапом я думала дуже швидко впоратися, бо вже двічі вже таку операцію проводила (за МК з інтернету). Але сталося трішечки інакше.

Отже, знов тезисно:

1. М'яка обкладинка. Підібраний до вишивки відріз тканини був висотою 1/4 ярда, і для загинання по горизонтальних краях було всього по 1 см з кожної сторони. Але з цим я впоралась, тим більше, що робила відступ у 3 мм (а не 5) для палітурки.
На швейній машинці я її не прошивала з кількох причин: мені подобається без строчки, та якщо її робити, то вона має бути рівненькою:); здається, ніхто з експертів не вказував, якою голкою для палітуркового картону користується, а я зазвичай шию голкою для тонких тканин.
Ну і в результаті, на зворотній стороні, коли блокнот відкритий, то виглядає отак:

Усе-таки строчка тримає тканину біля корінця. Інакше потрібно сам корінець робити не твердий, а як показала Олена FeniksPersovaja, і клеїти тканину до нього, щоб не відставала.
Чоловік сказав, що  потрібно ще додати металеві кутики, щоб не обтріпувалися краї.

2. Приклеювання блоку до палітурки. Тут я стикнулась одразу із тим, що при зшиванні мій блок трохи перекосило, і через це він нерівно вклеївся:
Користувалась я будівельним універсальним клеєм ПВА, й від нього трохи повело і палітурковий картон, і форзаци, хоча клею я наносила небагато і тоненьким шаром розмазувала. Перші блокноти я клеїла на універсальний клей Фабрики Декору - взагалі без проблем.
І для мене стало відкриттям, що корінець блоку не клеїться до твердого корінця палітурки (ніколи в книгах не звертала на це уваги)!!! Дуже допоміг мені МК Олесі Барінової!
Перед вклеюванням блоку у палітурку я його додатково затонувала кавою (як показувала Олеся) , бо мені не подобалися білі зрізи форзаців. Вийшов дуже красивий коричневий відтінок.
Всередині видно ниточки капталу:
Отаким-от вийшов мій улюбленець :)


А надихалась я на його створення гарним настроєм і гарними спогадами минулорічної осені
та дуже інформативним, цікавим навчальним проектом "БЛОКНОТ", які організували наші вітчизняні виробники SCRAPMIR та CHERRYLANA DESIGNS

Blog Widget by LinkWithin

18 коментарів:

  1. Чудовий блокнот, теплий і затишний!

    ВідповістиВидалити
  2. Красота! Вышивка просто бесподобна!

    ВідповістиВидалити
  3. Наталя, вітаю! Він насправді най-, най-, най-!!! Можу уявити, що відчуваеш, коли його тримаєш у руках ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Юлєчко, дякую! Так))) суцільна насолода для очей, носа і рук )))

      Видалити
  4. А я би залюбки собі такий хотіла б! Сторіночки прямо створенні для написання думок! І да, ти мене просто підштовхнула цим блокнотиком-щоденником до чогось подібного)) Ти ж знаєш, в голові у мене постійно шось крутиться-вертиться і я би в ньому писала б, писала б.... Ех! Круто, Нат, надзвичайно круто!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Наталю! Дійсно, такі речі дуже надихають. Сподіваюсь, те теж щось гарне створиш для своїх думок!

      Видалити
  5. Ніяких недоліків, він дійсно най-най-най! Бездоганно!

    ВідповістиВидалити
  6. Який гарнесенький блокнот! і вишивка шипшинки добре вписалася в загальний стиль ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Катю! Осіння тема мене переслідує :)
      Оце сьогодні якраз про тебе згадувала! В мене є один, непристроєний ще, блокнотик для тебе)))

      Видалити
    2. Наталю, заінтригувала )) Дякую! :)

      Видалити
  7. Чудесная вышивка! Блокнот получился по настоящему осенний!

    ВідповістиВидалити
  8. Чудесный блокнотик! Спасибо, что участвуете в блокнотном проекте!

    ВідповістиВидалити
  9. Прям осенью повеяло-все такое осеннее- и узор на ткани,и тон страничек, и штампики!
    Я очень люблю вышивку -она очень украсила обложку!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...